لیگ برتر والیبال بانوان| تیم سردار آزمون بالاخره باخت/ صدرنشین پیکان با شکست گنبدی‌ها و پیروزی سایپا

15:52 - 25 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۷۰۵۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان با صعود پیکان به صدر جدول و پیروزی ساپیا و ذوب آهن پایان یافت.

خبرگزاری میزان - هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز(جمعه) 25 آذرماه با چهار دیدار در شهرهای تهران(دو سالن)، رفسنجان و یزد پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته، مس رفسنجان در سالن 9 دی میزبان جهان‌بین چهارمحال بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. نتیجه‌ای که شاگردان آسیه پام در دور رفت هم تجربه کرده بودند و حالا با 4 برد و 12 امتیاز همچنان جایگاه پنجم جدول رده‌بندی را برای خود حفظ کردند. مس رفسنجان در سه ست و با امتیازات 25 بر 15، 25 بر 10 و 25 بر 14 حریف خود را شکست داد.

تیم جهان‌بین با این شکست همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی خواهد ماند تا با تلاش بیشتر به دنبال اولین برد خود در هفته دهم لیگ برتر باشد.

در دومین مسابقه هفته نهم ذوب آهن اصفهان به مصاف صدیق گفتار وارنا رفت و سه بر صفر این تیم را مغلوب خود کرد. در این دیدار که در سالن سیپان انجام شد شاگردان شعبان خمسه در ذوب آهن با امتیازات 25 بر 14، 25 بر 22 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند و با 6 برد و 19 امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کردند. صدیق گفتار وارنا هم با یک برد و سه امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند.

در سومین دیدار هفته نهم، طلوع مهر یزد در سالن یگانگی میزبان سایپا تهران بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد. تهرانی‌ها با کسب 3 امتیاز این مسابقه با هفت برد و 21 امتیاز همچنان در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

شاگردان مریم هاشمی با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 17 یزدی‌ها را در خانه شکست دادند تا طلوع مهر یزد هم با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی بماند.

اما آخرین مسابقه هفته نهم به دیدار حساس سریک گنبد و پیکان تهران اختصاص داشت. این دیدار در سالن ساپکو انجام شد و شاگردان فاطمه رشیدی سه بر یک حریف صدر جدولی را شکست داده و راهی جایگاه نخست جدول رده بندی لیگ برتر زنان شدند.

پیکانی‌ها با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 23 سریک گنبد را مغلوب خود کردند تا رکورد بدون شکست بودن شاگردان نیلوفر حجتی در هفته نهم لیگ به پایان رسیده و تیم سریک با تجربه نخستین شکست لیگ با 8 برد و 23 امتیاز راهی جایگاه دوم شود و پیکان تنها با یک امتیاز اختلاف راهی صدر جدول شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *